2007-05-04

Andra incheckningen

Nu har jag checkat in mitt andra bidrag till IKEAs sköna värld, två reply-to-adresser som var galna för fransmännen och schweizarna. Den siste som checkade in till releasen vecka 21 - men det ska väl inte behöva betyda att jag får all skyllen?

Helgen kändes ju bra, även om jag mådde skit. Man har iallafall inte tröttnat på att vinna mot AIK hemma, men snart börjat förvänta sig det. Och så följde dom upp med att få tvåsiffrigt i cupen när en annan demonstrerade. Kändes lite extra gött att skandera "ÖKA - ÖKA - SKATTEN FÖR DOM RIKA" nu när man kommit upp i över 50% marginalskatt. Vad spelar det för roll att Borg tar mer än hälften av mina pengar när jag ska på konfaläger på konsultbolagets bekostnad i Champagne? Alltså:
Champagne och ostron
Jag ska bli en stekare
Fan vad jag steker

3 kommentarer:

  1. aj aj aj... Jag är rädd att du snart inte kan glida runt i kommunisttågen på första maj ;) Då går jag där själv...

    Jaha, bubbel och ostron för dig... pasta och läsning för mig med katter på magen hela helgen då. Inte fy skam!

    SvaraRadera
  2. Come to the dark side.. ganska gött här. Och man måste inte slå små barn, bränna katter och knuffa omkull gamla tanter även om "reklamen" som skanderas nu säger sådant.

    SvaraRadera
  3. ok, stekaren... vad händer? Stekt klart och hittat hem - ja det vet jag ju, men sen då? ;)

    SvaraRadera