2007-08-24

Snacka skit

Har kommit på en lysande app till Facebook: snacka skit. Man bjuder in sina vänner till snacka-skit-applikationen, tackar folk ja så kan dom sedan, ovetandes, bli utsatta för skitsnack. Sen kan man klistra på typ post-it-lappar på nån annans profil, med skitsnack och skvaller om den personen. Som den personen inte kan se när han/hon själv tittar på sin profil. Nu ska jag bara kolla hur man kodar mot facebook.

Och om nån timme ska jag fortsätta min dokumentation av alla festivalens Langosställen. Fredagshaiku:
Varför finns Langos
Bara på festivaler
Och ej i Ungern

3 kommentarer:

  1. BORB här säger sig ha en förälder från Ungern, och har ätit langos i Ungern. Dock ej med de klassiska tillbehören rödlök och gräddfil som bas

    SvaraRadera
  2. Men åt du någon langos eller fotade du bara bodarna?

    Själv åt jag lite rester av langos vid ett hörn till stortorget... mindre rödlök än vad jag minns sedan förra försöket. Men fortfarande, jag förstår varför det bara finns på festivaler.

    SvaraRadera
  3. Nej, äta langos? Kanske ska kolla upp receptet och prova hemma. Är ju långt till nästa festival

    SvaraRadera