Hej!I den bästa av världar, och det faktskt för det mesta, så är varje vagn skyltad med korrekt vagnsnummer och destination. Tyvärr så tittar inte alla kunder på detta utan går bara in i tåget och hittar sin plats, åtminstone tror de det eftersom samma platsnummer förekommer, i detta fallet, tre gånger men i tre olika vagnar. Visst, vi har haft bekymmer med skyltningen och en hel del yttre displayer skall bytas ut då det kommit in fukt.
Vi hade också önskat att det gick att få displayen på hatthyllan att fungera som avsett, men dessvärre så är inte bokningssystemet hos SJ och fordonenens informationssystem kompatibla. Men vi har en önskan och strävan om att få även denna platsskyltning att fungera bättre och jobbar på detta med våra partners.
Stefan
Trafikplanering Tåg
Skånetrafiken
Med vänlig hälsning
Karin Askagården
Kundinformatör
Kundcenter Pågatågsstationen
Pågatågstationen
211 20 Malmö
040-23 63 38 telefontid: 11,00 - 13,00
Annulla snart 40
-
Helgen innan Annulla fyllde 40 år överraskade jag henne med en liten
weekendutflykt. Hon fick packa sin nya väska och sedan hoppa in i bilen. Vi
sedan åkte...
9 år sedan
Denna gången fick jag inte höra av mig igen, ingen länk till ärendet... Jag får väl klura ut en lösning på detta informationsproblem och fakturera Skånetrafiken.
SvaraRadera