2007-06-01

Publicerad!

Akademia
En värld full av dynamik
Oj, vad allt går snabbt!
Under veckan har man hunnit med att patcha snett, och nu förhoppningsvis patcha rätt. Men det är inte lätt att veta, vår cache-lösning här gör att i worst case tar det 48 timmar för en ändring att slå igenom på sajten. Dock tror jag inte det betyder att medelväntetiden ligger på 24 timmar, så jag hoppas på resultat redan i kväll på mina fina fixar. Annat är det i forskarvärlden! 2003 småforskade jag på nårra företag i Öresundsregionen, och följde upp i Australien 2004. Då publicerade jag två workshopartiklar på mina resultat, för att få feedback till en tidskriftsartikel. Den blev färdig under året, och 2005 doktorerade jag. Nu kommer artikeln i tryck! Åsså har content-folket här på IKEA mage att knorra över att det tar upp till två dar att få ut en ändring här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar