2007-07-19

Google-träffar

Hur många träffar kan man komma upp i egentligen? Jag trodde ett tag på bokstaven i, men den får till och med erkänna sig besegrad av 'the', konstigt nog. En annan konstighet är att 5 ger fler träffar än 4, annars är det en fallande skala från 1 till 9. Nån som hittar en sökfras på Google som ger fler träffar än '1'?


Ja, jag hittade en bredare sökning. Försök slå 18 540 000 000 träffar om ni kan.

BTW, pattaluder ger bara en träff, om det sedan kan räknas som ett riktigt ord är en annan fråga. Nån som hittar ett SAOL-ord som bara ger en träff? Fan, nu kommer ju pattaluder att ge två träffar. Pattaludret däremot, kommer när google hittat hit bara ge en träff. Ha! Fasen, gick inte. Pattaluderna. Får jag va ensam om den en stund?

2 kommentarer:

  1. Hörru! Sno inte mina träffar! Jag var ju stolt ägare av just PL-träffen :)

    SvaraRadera
  2. 24 300 000 000
    Slå DET om du kan!

    SvaraRadera