2009-11-11

Inte bara Modern Warfare 2

Fast nästan. Det burrade i fickan, en påminnelse om att Div 1F dragit igång igen, men jag reagerade inte förrän nu, 23:38. När sidan laddade hann jag tänka "äntligen, TAIF har förlorat", men inte. Sen har jag hunnit kolla in Örebros siffror mot "gurkorna", och dom gladde ju. Ett såntdär derby man skrattar åt men skrattar med detdär knasiga skrattet när man är TAIFare. På samma sida ser ni dock att MIF fick spö. Mot Almtuna. Lite roligt att Örebros jättedåliga målvakt kom från det sunklaget, och nu nollar dom ett lag som "borde vara i elitserien". Fast jag vill ju ha dom klart före Lakejerna.

Varför skulle jag då vilja att TAIF förlorade? Jo, jag hoppas ju fortfarande att man kan byta en förlust i tråkettan mot en vinst i kvalserien i maj. Så är det ju inte. Frågan är hur laget kommer att hantera sin första förlust, speciellt om den kommer i avgörande skede i kvalet i vår. Men det kan väl aldrig vara bra att förlora, varför ska dom öva på det?

Slutligen tog Pantern 3 pinnar, mot en av de stora konkurrenterna om en plats i Allettan, Kristianstad. Nu är dom riktigt nära både KHK och Nybro - varför kunde inte Nybban tvåla till KHK ikväll?

Nej fan, det blev 4 timmar CoD MW2 ikväll, iallafall 1,5 för mycket - måste ju vara på jobbet imorgon 5:45 pga förb**nad release...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar