2010-03-25

Hejdå LG

LG har ju varit ett stående inslag här under hockeysäsonger. Förrförra helgen gjorde jag ju en klumpighet, eller hur man nu ska se på det: Hans lösning för PPV är som att ställa bilen med dörren öppen och nyckeln i utanför hockeyladan. Alltså ville han att jag skulle ringa honom, jag svarade med mail och SMS och hörde inget mer så jag trodde det var över. Om det nu har något att göra med att allas vår Lasse Nilsson som kommenterar TAIF-matcher på everysport.com blev utslängd från Enköpings ishall är jag ju inte säker på, men snyggt var det inte under Enköping-TAIF. Jag betalde idag, utan att dela med mig av någon länk, men det var sista gången. Förhoppningsvis också sista gången det är intressant då LG fokuserat på Enköping detta kval, och går det som man hoppas är det någon professionell som visar matcherna nästa säsong. Kanske lite tidigt att hoppas, men vi har fyra pinnars marginal ner till trean Oskarshamn efter tre av tio matcher. Drog igång en Facebook-grupp också, "Vi som älskat LG och nu känner tvärt om", i hopp om att vi kan få med oss Steelersfansen - LG ska till Olofström 2 ggr under kvalet också. Hur tror han att han ska tjäna pengar på fans till hockeylag i Sveriges tredjeliga, som bara har internet att tillgå vid bortamatcher. Han förstår nog inte internetkidsen.

Matchen blev för övrigt en rysare, några räddade poäng som kan vara hur viktiga som helst om några matcher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar