2010-04-03

TAIF i topp!

Trots att man inte tagit poäng på de (föredetta) allsvenska lagen leder man nu tabellen, efter 6 av 10 matcher. Vi har sett det förrut, men jämfört med förra året är det ju faktiskt två lag som ska upp. Tingsryd har ju dessutom redan vunnit två serier denna säsongen, varför inte en till? Trots att vi hade gäster hann jag följa matchen, en lammstek reder sig själv. Upplösningen i de övriga två matcherna fick jag däremot vänta med till i morse. Tack Enköping, och tack Nybro! Och tack Olofström som faktiskt vunnit över både Oskarshamn och Sundsvall! Igår vände alltså Enköping ett 3-2-underläge mot Sundsvall i slutminuterna och vann straffarna. Nybro tryckte in matchens enda mål med 2-3 minuter kvar. Kolla dessutom målskillnaden - den är en halv poäng extra. Men vi behöver ta några poäng själva på Sundsvall och Oskarshamn - annars har man väl heller inte i Allsvenskan att göra? Glömde spela på matchen, nu spelade jag på Roma, men trots att det går bra för mitt lag så har ju liveoddsen sett till att jag knappt går plus. 2 tilläggsminuter kvar.

Edit: Roma vann, men gjorde inga fler mål. Alltså gick jag 16 kr plus, efter att ha spelat för 225 kr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar