2006-04-11

Fotbollsunderskott i sydöst

Om blott man hade fått köra grabbarna till Gla Ullevi i en halvrostig Celica
och stå och frysa med 5-700 likasinnade. Istället måste man försöka hålla
sig uppe mellan 2400 och 0200 för att följa internetbevakning. Lyckades inte
inatt, men tre pinnar blev det ju iallafall. Skulle kanske kunna lyssna på
P4, men jag vet inte vicken bandbredd det tar upp. Skype funkar sådär.
Tyckte det var förvånande att kris-ÖIS bara lyckas locka 4267 besökare, men
så ser jag att det finns två lag som lockat sämre publik. Nåja,
nykomlingarna AIK kanske lyckas hålla snittet hyfsat i år, även HIF när
Henke är tillbaka. AIK får med beröm godkänt av Aftonbladet, för de lyckats
spela lika mot Gefle och slå Öster. Nåja, dom leder ju och är nykomlingar...
Mitt stora problem är dock att damen jag distansblinddejtar i Malmö är
gnagare. Kan ett sånt förhållande nånsin leda nånstans? Kan man ha med nått
gulsvart till juggekurvan? Får gömma henne bakom min flagga om det hettar
till. Inget man behöver tänka på när man sitter här till VM-uppehållet och
sen troligtvis åker tillbaka efter bara nån allsvensk omgång. Lyckades spela
lite squash iallafall, inte mycket till subsitut, men det dröjer nog till
nästa försök - böjde racket på 50 minuter och blev härligt misshandlad i
helgen så jag kan nog inte ha skor på mig på nårra dar. Khmer new year
kommer till helgen, så småpojkarna vill ha pengar till festen. Vi smiter
till Borneo istället. Alltså får ni gärna messa målen MFF-Bajen på mitt
gamla hederliga nummer: +46706 473765, så ska jag försöka ligga uppe med en
flaska virre iförd himmelsblå julgransutstyrsel.

/J

!===This===Machine===Kills===Fascists=================!
! Pussen ! Josef Nedstam, PhD !
! Kramen ! josef.nedstam@gmail.com !
! Klappen ! http://www.telecom.lth.se/Personal/josefn !
! P K K ! Phone: +855 92 967026 !
!========Woody===========Guthrie======================!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar