2007-03-09

Bongo Flava

Äntligen hittade jag litta Tanzanisk hip hop - som jag letat, som jag letat. Sen jag kom hem för två år sen med tre kassetter latest-latest. Men nu är ju kassettdäckstiden förbi, även i bilen. Bongo Flava är inte den vanligaste musikgenren på thepriatebay.org eller DC++, men nu kan jag lägga ut lite iallafall. Snodde en jobbig nedladdningssida och förenklade den lite: http://83.227.245.2/bongoflava.htm

Får väl beställa nårra skivor när jag hittat nårra sköna artister i samlingen, för att supporta Bongoland.

2 kommentarer:

  1. Har man konstig musiksmak och tycker om att skryta hur svår den är i sin blogg så får man faktiskt ta att det är svårt att få tag på. Ja det är väl det du försöker säga, "du kan inte ha lyssnat på detta häftiga jag lyssnar på för det är så jääävla svårt att få tag på".

    he he... nu har jag pikat dig nog. Eller nej.. lite till!

    Har man sedan inte vett att köpa bil med bandare så får man skylla sig själv ... fast det tog mig 4 månader innan jag upptäkte att jag hade en i min bil. Men jävlar vad glad jag blev, gamla banden fick snurra en gång till innan pension.

    SvaraRadera
  2. Säger som Bob Hund, "jag gillar sånt som ingen bryr sig om". Har sett att det på Amazon går att beställa en USB-skivspelare, men nått USB-kassettdäck har jag än så länge inte hittat. Kanske en produktidé?

    SvaraRadera