2007-11-07

Hur söker man sig hit?

Efter att ha smält den senapslösa korven metabloggar jag lite till. Fick fram nedanstående halvroliga lista på hur folk hittat hit via Google. "" på slutet betyder att det ena " satt framför den söktermen - skyll inte på mig utan på Google Analytics exportfunktion (och kanske på att jag försökte rensa upp den .cvsen i Excel...). Pingade också min blogg på Twingly, men för att det ska hjälpa så får man väl blogga nått vettigt också.


josef nedstam
4
josef nedstam""
3
dunka mig gul & blå""
2
bongo flava
2
cambodia
2
debaser after church lillasyster
2
flux fluorskölj
2
kurdistan fördelar/nackdelar
2
anders jöfelt""
1
att röka sidfläsk""
1
bra projektnamn""
1
grabb weekend""
1
kal p dal""
1
ogiltigt program""
1
peter akinder""
1
röka sidfläsk""
1
utlämnad till usa"" + kambodja""
1
aftonbladet toyota mr2 2006
1
anders jöfelt
1
angkor wat + denguefeber
1
anzac day
1
att köpa lägenhet i cambodia
1
benulic
1
bota från nätverksdisk
1
cambodia +fotboll
1
claesgatan före detta atalay
1
denguefeber sihanoukville
1
det är ostron champagne man steker
1
djur på 320 kilo utrotningshotade
1
dunka mig gul & blå
1
dunka mig gul och blå
1
facebook app
1
filip tufvesson
1
frida - dunka mig gul & blå
1
frida dunka mig
1
fördelar/nackdelar kurdistan
1
gipsplugg
1
google ""bara en träff""
1
josef nedstam bilder
1
jättestånd
1
kambodja+studera
1
kassettdäck
1
kattpiss i soffan
1
kjell jöfelt
1
lampbelysning till blommor
1
malaria angkor wat
1
nedstam 2007
1
numark usb
1
numark vinylspelare usb
1
patrik anderssons bröllop
1
peter tosh alla vill till himmelen
1
pickupförstärkare
1
piltdown man
1
plusdeck 2
1
red bull kodein
1
regnperiod angkor
1
sihanoukville
1
sihanoukville regnperioder mars
1
skruvankare malmö
1
skruvankare+ikea
1
strawcab
1
taif hockey
1
tandhygienist alexandra gabriel
1
thepriatebay.org
1
tid för att röka sidfläsk
1
tungskrapa indisk
1
usb kassettdäck
1
värma mat i frigolitförpackning
1
västpapua
1
wolly rinho phnom penh
1
filip tufvesson""
0

2 kommentarer:

  1. Du får berätta för mig hur man ser om någon ens varit inne på ens sida... jag är övertygad att den tittas på mindre än vad jag uppdaterar den, dvs väääldigt lite.

    Tack för mat + vin, tror jag måste släpa med mig ett par pavor extra nästa gång. Känner mig skyldig till torkan hos er.

    SvaraRadera
  2. Meh, JAG kollar ju iaf på din sida ibland Klitte! Det är mer än ingen det. Tror jag...

    Tycker det är kul, eller sjukt, att det är så många som söker på Jöfelt som går in på Joffes knäppa blogg. Kanske förklarar en del saker som cheferna säger till mig dock.

    SvaraRadera