2009-07-09

Målvaktsbyte

Jag tror tyvärr inte det hjälper Malmö att byta målvakt. Sandqvist kanske släppt in nån boll han inte skullat släppa in, men det är inte den delen av laget som är problemet. Och det kan ju inte vara något gott betyg åt Borg och Madsen att två spelare man vill ha kvar inte stannar. Med Labbe kan man förstå att det finns saker i Europa som lockar mer än vad Malmö vill betala, men för Sandqvist blir det nog inte lätt. Nu får vi väl gissningsvis en höstsäsong med två förstemålvakter - antagligen sämsta tänkbara scenario med detta tabelläget.

F.ö. tror jag inte Zlatan passar i England, och damfotboll hade jag inte gått på om dom var helnakna. (Joooo, det hade jag...).

Hur lätt är förresten inte jag att lura att läsa nåns blogg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar