2009-10-20

Datorhaveri

Dethär känns inte riktigt som det ska:
Jag har iallafall lyckats få kontakt med ASUS, men dom vill ha serienummer - ett nummer som står på förpackningen...
Jag har iallafall beställt ett nytt, kan ju inte vänta på att få skeppa det gamla till Taiwan och hoppas på att få ett utbyteskort - CoD6 släpps ju snart! Med maxflyt kan dom inte ge mig 9800GX2 eftersom dom är slut, och istället får jag ett GTX 275 till och kan köra dom i SLI. Man får väl drömma?
Fotbollen har ju inte gått nått vidare, varken idag eller igår. MFF kändes igen från i våras. Det var lite som hemmamatchen mot AIK, men IFK var bättre än AIK. Imorgon kommer Goiset till Templet, men eftersom TAIF har 28 av 30 poäng undrar man hur länge man kommer att bry sig denhär hösten. Jag ska iaf komma ihåg att klappa min lilla jadetiger inför varje match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar