2009-10-29

Modern Warfare 2

Spelet är förhandsbokat på CDON - 449 kr plus frakt är klart bättre än Steams hutlösa €60. Gör CDON rätt ska det väl dessutom betyda att man har spelet på releasedagen, 10 nov. Då har jag tio dar att ta mig igenom singelplayern och samla XP innan semestern. Singelplayern måste man ju igenom med tanke på dagens snackis. Jag tror ju inte spelföretagen är bäst lämpade att lära oss något om terrorism och lämpliga metoder för terroristbekämpning, speciellt som deras huvudsakliga marknad är hjärntvättade amerikaner. Men ser fram emot att utvärdera problematiken själv i mitten på november. Kollegorna ska göra ett event av det här i Hbg fredagen den 13:e men det ska mycket till för att hålla mig i Hbg en fredagkväll. Sen hoppas jag spelet ska kunna ge mitt nya grafikkort en utmaning, på CoD4 och CoD5 kan jag ju maxa allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar