2006-08-24

Really Bad Taste Cambodia

Som sagt läste jag ju inte dagens tidning. När jag nu försökte så hittade jag bara måndagstidningen, där gripandet är beskrivet. Verkar som hans snack att han varit drogad och inte minns är falskt, polisen hittade 4 vietnamesiska nakna tjejer 10-14 år i hans lägenhet och 20 videoband och digital video innehållande 1600 "sexual encounters with children". Själv hoppade han från sin balkong genom en lampbelysning som klädde fasaden, och 8 meter senare tog betongen emot. Ibland tar det emot att ha den titel man har på sin blogg. Han klarade sig i det närmaste oskadd. Vem fan klarar ens av att gå igenom bevismaterialet?

För övrigt lyckas man bli av med en planet bara jag åker hit en sväng, och turkarna förnekar sig inte: det är ju inte längre olagligt att använda bokstaven W (förutom ibland), så man får ta till lite tullknep för att hindra kurdiska barn från att läsa Pippi: http://sydsvenskan.se/varlden/article180029.ece

Vur gerilla vur! Kurdistan ivur!
(med en skön svensk översättning: Slå gerilla slå! Kurdistan uppstå!)

PS: Mitt ryckvisa bloggande och mitt förvirrade pladder har gjort att jag fått en spamvarning på mig av Blogger - måste köra Word Verification tills "nån tittat igenom bloggen". Jotack, vänder man till senaste inläggen så åker jag väl dit för pedofili, könsstympning och får mina tillgångar frysta när jag hamnar på terroristlistan. Kan väl lika gärna krypa till korset och erkänna att jag sorterat kläder för PFLP också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar