2006-10-05

"Du & Jag" version 1.2

Tjabba alla balla! Nu är uppdateringar till "Du & Jag" färdiga. Jag råkade deploya skiten innan grabbarna därhemma hann testa, så det kan vara att jag gjort världens blunder... Så, snälla, knappa in http://playahead.se/duojag/duojag.jad på mobilbrowsern, eller klicka på http://www.playahead.se/duojag/web/default.aspx och skriv in ert mobilnummer och kommentera. Nya versionen har bilder som ser ut som polariodbilder, får ni ner nått annat så hör av er genast, då är det nått som är helgalet. Telefonen måste ha stöd för Java ME MIDP 2.0, Sony Ericsson t68/t610 funkar exempelvis inte, dom säger "ogiltigt program". Åsså måste ni ha gprs-inställningar, såklart. Ladda hem från er operatör genast! Eller från eder mobiltelefontillverkare. Kommentarfältet är fritt fram att använda! Nu ska jag köpa en 40-kilos gris, en säck spenat och sen lära mig laga paki-käk och bli jättefull och anordna ett motodopparty och äta kött med skinn och ben doppat i ruttenfisksås och bajsa jävligt illa imorgon. Sen blir det till att grilla kulting hela dagen. Och rejva hela natten. Packa lördag, ha ett tuktukparty på väg till flygplatsen, för att ha sex hela söndagen och måndagen. Om nu inte thailändarna fortfarande strular på Bangkoks nya flygplats.

3 kommentarer:

  1. Kul att du gör program om Du&Jag, lillsyrran har varit på premiärenra nu eftersom hon var en av de som höll i rekvesitan under filminspelningen (lite stolt mamma var att syrran är med på postern). Hon spelade ju Karin i 14 suger :)

    Kollade inte så noga just nu, ska ringa tjej imorgon och fråga om date.. sen får man väl provköra programmet.

    Fungerade på min K800i så långt i allfall.

    Njut av det magiska* djuret nu!

    *) Som Homer refererat till det
    http://mrklajt.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Jo, när jag började koda ihop skiten så fick jag jobba med eftertexter från Fjorton Suger eftersom dom inte var klara med Du & Jag-grejerna. Så dyker din syrras namn upp! Här i Kambodja! Världen är pytteliten. Men det kan väl ändå inte stämma att fläskkotletter, revbensspjäll och bacon kommer från samma djur? Vad skulle det vara för trolleridjur?

    SvaraRadera
  3. Tjena,

    Testade lite till på min K800i:
    Man kan trycka in hur långa namn och nummer som helst, programmet hänger sig om man tar i lite för mycket.

    Trycker man ingenom frågorna fort så hänger sig programmet.

    "kan jag få ditt nr?" och svar med siffror... men var tar nummret vägen efter man gjort testen?

    SvaraRadera