2006-10-17

Ingen urinvägsinfektion

Nej istället: "jag har haft ett behov av sömn och vila". Jag trodde bara det var i Göran Perssons Sverige som 1,5 miljoner inte gick till jobbet - de flesta för att vi har för generösa bidragsregler. Men vår käre migrationsminister kunde ändå tittat förbi, jag har elektrolytlösning, Royal D - det får vätskorna i balans, ger det mesta av de vitaminer och mineraler man behöver, och ger en liten enerigkick. Är det så allvarligt som det låter så kunde han också fått min sista Red Bull, så han kunde medverkat under budgetarbetet - nu får väl migrationen klara sig på frivilliga insatser dethär budgetåret. Hmm, kan det ha varit hans GI-diet som gjorde honom trött och håglös?

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att det inte var urinvägsinfektion. Antar att sitta varmt hjälper. Dom får väl fortsätta att gnida sina feta arslen mot budgetpappershögen och hålla värmen.

    Totalt meningslös kommentar - men jag är arg! Grrrr...

    SvaraRadera
  2. Hmm, sitta varmt, en klassisk huskur. Amatörproktologerna på vårdcentralen brukar ju ha "har du suttit på kalla stenar" som första kommentar. Snart dags för en hemorrojdpost? Är ju faktiskt Bad Taste, denhär bloggen.

    SvaraRadera