2006-10-16

Sparka på dom som ligger?

Nja, att göra det lite för enkelt för sig att skoja med Reinfeldts nya regering, men en sak kan jag inte hålla mig från att nämna: Borelius hann bannemej ta ut lite sjukledighet bara för det blåste lite för hårt på jobbet. Skulle vilja se hennes chef begära ut sjukintyg från första dagen i enlighet med den nya hårda-tag-budgeten. Skulle vilja se henne sitta och köa på vårdcentralen för det. Min rekommendation: Kissa ofta, drick citronsaft, och pallra dig upp till jobbet. Lite sent nu, när hon kommer ut i arbetslöshet. Den nya budgeten ger henne säkert en sporre att snabbt hitta någon ny utkomst, om det inte vore för den så förslöande fallskärmen på ett år.

2 kommentarer:

  1. Tja, får hon ut millen kanske man ska ta och ge sig in i politiken. Men jag betalar ju min tv-licens så jag får väl hitta på något annat. Allt mitt festande kan ju bara leda till "time out" som SSU:arna tar efter de gjort snesteg och kallat vakter för "svartskallar"...

    Nåja man kan väl daska kvinnor i stjärten och klämma dem på brösten så man får lite kul medan man åker ut(pussa på munnen ger ju herpes så det ska man passa sig för). Och det måste vara helt rätt i tiden så fel som det är. Lede Fi kommer efter en som det heter i militären.

    Är inte mannen på väg hem snart?

    SvaraRadera
  2. Höddu, läser du rubriken på inlägget före så bör du inse att jag är tillbaka i vårt avlånga land. Får ses på en pilsner och spåna lite Förhudsmannen snarast!

    SvaraRadera