2010-01-03

Juluppehåll i Div1

Första matchen när jag är på tåget härifrån Konungsliga Hufvudstaden. Börjar pirra lite när jag nu lyckats få några minuter på mig att läsa ikapp Div1-bloggar. Premiärmotståndet i Allettan Södra, Vita Hästen, verkar ha önskat förstärkningar men inte tyckt priset varit värt det - TAIF däremot har ju värvat i vår, sommar och även lite under hösten och har förhoppningsvis det lag man önskat sig. Helt tyst om nyförvärv över julen iallafall, tyvärr även tyst om skadeläget, men inte så jag oroar mig. Det var vad jag förstod inga allvarliga. Lite kräks man iallafall i munnen när man bläddrar bland bloggarna, Fhalander har fått lite plats igen. Självklart tillåts inga kommentarer eftersom det är omöjligt att skriva en logisk kommentar på hans goja. Men han glömde "årets långsammaste Ferrari". Och kanske "årets allsvenska såll".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar