Åre - 2015
-
Tillbaka i Åre för den traditionella vecka tio. Den här gången kom som
vanligt fam Idborg på besök. Och de tvekade inte att ta med sig fantastiskt
väder. ...
11 år sedan
Men Radio Kronoberg har ännu ej rapporterat från Victoriahallen, en massa annan tråkig hockey istället...
Ah, där kom dom in från Victoriahallen, 0-2 efter numerärt överläge! Weeeha! Det blir en grön småländsk folköl i min TAIF-tröja! Kolla in Jack Vegasmaskinerna och slutspelsmuschorna:

"Han är född och uppvuxen i Malmö, Sveriges tredje stad, och han har snabbt
anpassat sig till Tingsryd.– Nej, här är inte drygt. Jag trivs jättebra och
tiden går snabbt mellan matcherna, säger Fredrik."